Kundservice

Familjebostäders kundservice bygger mycket på självservice. Att du som hyresgäst själv kan lägga ett ärende digitalt för att sedan kunna följa vad som händer med det. Eller byta lägenhet, ha koll på din hyra med mera.

Allt du kan göra själv ligger idag på HemmaHos. Nu kan du också kunna göra serviceanmälan via vår boendeapp.

För att prata med någon av våra medarbetare på kundservice ringer du 031-731 67 00. Öppettider: vardagar mellan klockan 8.00 och 16.00. Kundservice kan ge svar på dina frågor och om du vill anmäla ett ärende kan du direkt få en tid för hembesök, alternativt tid för telefonsamtal till ansvarig bovärd eller annan handläggare.

Vår kundservice återkopplar i ditt ärende på det sätt du valt att kontakta oss. Det vill säga om du lagt in ditt ärende digitalt kommer även återkopplingen ske digitalt om inget annat anges.

Vid akuta fel och störningar kvällar och helger ringer du Störningsjouren på 020-81 00 11.

Välkommen till Södra Vägen
Besöksadressen för huvudkontoret är Södra Vägen 12. Receptionen på Södra Vägen har öppet alla helgfria vardagar mellan 8.00 och 16.00. Dag före röd dag samt dag före julafton har vi öppet till klockan 12.00.

Våra lokala kundservicekontor hanterar nycklar och frågor kring inre lägenhetsinnehåll, säkerhetsdörrar med mera. Områdeskontor

Huvudkontor

Södra Vägen 12
Göteborg

Tel 031-731 67 00